Το Interactive Marketing Conference 2010 (IMC 2010) αποτελεί το μοναδικό στην Ελλάδα συνέδριο για τη διαδραστική διαφήμιση, συγκεντρώνοντας κάθε χρόνο το ενδιαφέρον της διαφημιστικής αγοράς, του Marketing και των Media.

Η 24Media και η Andstart θα δώσουν δυναμικό παρών, προκειμένου να ενημερώσουν, να αναλύσουν, αλλά και να συμμετάσχουν στο διάλογο για τις δυνατότητες του διαδραστικού marketing και την ανάπτυξή του σύμφωνα με τα πρότυπα που τίθενται διεθνώς.

Συγκεκριμένα, θα συμμετάσχουν με την παρουσίαση «A bright future for greek publishers?», η οποία θα αναλύσει γιατί το 2011 είναι η χρονιά του έξυπνου, «εμπλουτισμένου» display, τη θέση που θα έχει σε αυτήν το ελληνικό internet, αλλά και το πόσο κρίσιμη είναι η διαρκής καινοτομία στην αγορά των χρηστών και της διαφήμισης.