Η ΙΔΕΑ Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας, τα Galerie de Beauté και η Humble δημιούργησαν μια καμπάνια η οποία εστιάζει στο ότι κάθε γυναίκα, όπως και κάθε άνθρωπος, είναι ένα σύνολο από πολλά διαφορετικά χαρακτηριστικά.

Σε έναν κόσμο γεμάτο «ταμπέλες», στόχος της ενέργειας είναι να τις «ξορκίσει», όπως χαρακτηριστικά επισημαίνεται, και μαζί με αυτές και όλα τα γρήγορα συμπεράσματα που συχνά βγαίνουν για μια γυναίκα, κυρίως με βάση την εμφάνισή της.

Για την καμπάνια, φωτογραφήθηκαν επτά διαφορετικές μεταξύ τους γυναίκες, κρατώντας μια ταμπέλα που συνήθως τους δίνεται από τον κόσμο, επισημαίνοντας όμως και όλα τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά που τις κάνουν αυτές που είναι. Στην καμπάνια, που «έτρεξε» στα social media, συμμετείχαν καθημερινές γυναίκες με διαφορετικά στυλ, ανάμεσά τους και η influencer Nefelimeg.