Πόσο έτοιμοι είστε να αλλάξετε τον τρόπο που σκέφτεστε για το marketing; Μέσα από μία πορεία χρόνων και μία σειρά βιβλίων, με πρώτο το διεθνές best seller το 2013, «Better Brand Health, What Marketers don’t know» του κορυφαίου Byron Sharp, Καθηγητή της επιστήμης του Marketing και Διευθυντή του Ehrenberg-Bass Institute, έως τη δεύτερη έκδοση το 2015, «How Brands Grow Part 2 Revised!» την οποία συνέγραψε o ίδιος με την Jenni Romaniuk, ερχόμαστε στο σήμερα, με μία νέα έκδοση που έρχεται για να αλλάξει τον τρόπο μέτρησης των επωνυμιών και, ίσως, και του τρόπου με τον οποίο έως τώρα σκέφτονται οι marketers, brand managers και advertisers.
Η Jenni Romaniuk, διακεκριμένη συγγραφέας, ερευνήτρια, καθηγήτρια και Διεθνής Διευθύντρια του No1 στον κόσμο ερευνητικού φορέα για το brand management, Ehrenberg-Bass Institute for Marketing Science στο Πανεπιστήμιο της Νότιας Αυστραλίας, παρουσιάζει για πρώτη φορά στο ελληνικό κοινό όλα τα νεότερα ερευνητικά δεδομένα αντλώντας έμπνευση από το προσφάτως εκδοθέν βιβλίο της (Φεβρουάριος 2023) «Better Brand Health: Measures and Metrics for a How Brands Grow World».
Στην κεντρική ομιλία της στο How Brands Grow στις Πέμπτη 15 Ιουνίου 2023, θα καλύψει θέματα όπως ο ρόλος της αύξησης της πελατειακής βάσης έναντι της αυξανόμενης αφοσίωσης των πελατών, η σημασία της στόχευσης στην ανάπτυξη της επωνυμίας και τον ρόλο της Διανοητικής και Φυσικής/Διαθεσιμότητας Αγοράς (Mental and Physical/Purchase Availability), τα metrics και τις μετρήσεις που είναι απαραίτητες για τους επαγγελματίες του marketing, ώστε να παρακολουθούν και να αξιολογούν τις προηγούμενες επιδόσεις των προσπαθειών marketing να κατανοούν τις μελλοντικές ευκαιρίες και προκλήσεις.
Πληροφορίες και εγγραφές στο www.brandsforum.gr (διαθέσιμα Early Bird Tickets -10% έως τις 19/05/23).