Ωστόσο όταν διαπιστώνεις του λόγου το αληθές, μέσα από τη μελέτη μιας αγοράς, δεν μπορείς παρά να το επισημάνεις. Και αυτό ακριβώς είδαμε μελετώντας την αγορά ειδών σπιτιού, διακόσμησης και οικιακής ψυχαγωγίας, η οποία δείχνει να «ανοίγει» με την επιστροφή του καταναλωτή στο σπίτι. Συμπεριφορά στην οποία τον οδηγεί η οικονομική κρίση. Στο παρόν τεύχος φιλοξενούμε ένα ευρύ αφιέρωμα σε αυτήν την αγορά και τις προοπτικές της.

Διαβάστε την ανάλυση της έννοιας «staycations», ενός νέου όρου που εμφανίστηκε στο marketing ελέω κρίσης, την πολύ ενδιαφέρουσα έρευνα της Αegis Media Hellas, Foretel, η οποία παρουσιάζει την ενίσχυση της τηλεόρασης ως μέσο ψυχαγωγίας, ένα άκρως κατατοπιστικό άρθρο για το in-game advertising, που σίγουρα θα μας απασχολήσει στο μέλλον, καθώς και μια πιο… ανάλαφρη -αλλά ουσιαστική- προσέγγιση της νέας καταναλωτικής συμπεριφοράς του Έλληνα, ο οποίος αρχίζει να εξειδικεύεται σε αυτό που λέμε…. Sherlock Ho(l)ming! Στο ίδιο αφιέρωμα παρουσιάζουμε δύο χαρακτηριστικά cases, της Ιωνία και της ΙΚΕΑ. Άκρως επιτυχημένα και τα δύο, το καθένα για τους δικούς του λόγους. Διαβάστε το γιατί.

Τα σχολεία άνοιξαν και ο φόβος της νέας γρίπης Η1Ν1… φυλάει τα έρ’μα! Σε επαγρύπνηση και το marketing, το οποίο δεν σταματά να αναζητά ευκαιρίες. Αυτή άλλωστε είναι η δουλειά του. Καταγράψαμε τις πρώτες κινήσεις των εταιρειών, κυρίως εκείνων που εμπορεύονται είδη οικιακής και ατομικής υγιεινής, οι οποίες σχεδίασαν στρατηγικά στοχευμένες καμπάνιες, που άλλοτε άμεσα και άλλοτε έμμεσα, προτάσσουν την ανάγκη προστασίας του ανθρώπου από τους ιούς και τα βακτηρίδια.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες που συγκεντρώσαμε, τα τμήματα R&D των εταιρειών έχουν αποδυθεί σε αγώνα δρόμου είτε για να δημιουργήσουν νέα προϊόντα στο εν λόγω segment, είτε για να ενισχύσουν την γκάμα των ήδη υπαρχόντων με στρατηγικά επιλεγμένα extentions ή relaunches. Στην ίδια κατεύθυνση ωστόσο αναμένεται να κινηθούν εταιρείες τροφίμων (με το λανσάρισμα λειτουργικών προϊόντων), ενεργειακών αναψυκτικών και χυμών, αλλά και εταιρείες συμπληρωμάτων διατροφής. Είναι σίγουρο ότι σε αυτό το segment έχουμε να δούμε ακόμα πολλά και άκρως… ευρηματικά επεισόδια.

Τέλος, στο ίδιο τεύχος μπορείτε να διαβάσετε ένα άρθρο για το «βιονικό manager». Ποιος είναι αυτός; Σύμφωνα με την Ketchum Pleon, πρόκειται για ένα νέο τύπο manager, ο οποίος θα κληθεί να διαχειριστεί την -απαραίτητη πλέον- στενότερη συνεργασία δημοσίου και ιδιωτικού τομέα, η οποία φαντάζει κατά την εταιρεία ως βασική προϋπόθεση εξόδου από την κρίση.

Καλή… σχολική χρονιά.