Λόγω της αυξημένης καταναλωτικής τάσης για ηλεκτρονικές αγορές μετά την πανδημία, αλλά και με αφορμή τις ενδιάμεσες και χειμερινές εκπτώσεις, την επερχόμενη Black Friday και τις γιορτές των Χριστουγέννων, η Ogilvy συγκέντρωσε σημαντικές ημερομηνίες και συμβουλές ανά social πλατφόρμα, προκειμένου οι εταιρείες να προετοιμαστούν εγκαίρως και να καταστρώσουν τη social στρατηγική τους.

Ενδεικτικά, το 2021 αναμένεται να έχει την υψηλότερη δαπάνη των τελευταίων τεσσάρων ετών για το λιανικό εμπόριο, το οποίο πέρυσι, σύμφωνα με τη Salesforce, κατέγραψε τον μεγαλύτερο τζίρο που έκανε ποτέ σε Holiday περίοδο, με τις παγκόσμιες online πωλήσεις να αυξάνονται 50%.

To νέο white paper «Holiday Shopping Guide» είναι διαθέσιμο στην ιστοσελίδα της Oglivy, ενώ μαζί με το τελευταίο podcast της, καλεί εταιρείες και brands να σχεδιάσουν ένα αποτελεσματικό πλάνο ενόψει «Holiday Shopping».