Νέα παγκόσμια πλατφόρμα επικοινωνίας

(Ντουμπάι)  Η Emirates ξεκινάει  μια ολοκληρωμένη εκστρατεία Μάρκετινγκ με ένα νέο brand, ενώ εξελίσσεται από ένα ταξιδιωτικό προϊόν σε ένα παγκόσμιο lifestyle προϊόν. Η πλατφόρμα «Hello Tomorrow» στοχεύει στο να εμπνεύσει τους ανθρώπους να «χαιρετίσουν» τις απεριόριστες δυνατότητες του αύριο.

O Sir Maurice Flanagan, Vice Chairman της Emirates Airline & Group, δήλωσε σχετικά: «Τόσο η νέα εταιρική εικόνα μας όσο και η παγκόσμια εκστρατεία Μάρκετινγκ, υπογραμμίζουν την εμπιστοσύνη μας στα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας, καθώς και το όραμά μας για τη μελλοντική ανάπτυξη της αεροπορικής εταιρείας. Η Emirates δεν αποτελεί μόνο ένα μέσο μεταφοράς των ανθρώπων από το ένα μέρος στο άλλο, αλλά είναι ο καταλύτης που συνδέει τις ελπίδες, τα όνειρα και τις φιλοδοξίες των λαών». Η καμπάνια δημιουργήθηκε σε συνεργασία με το agency Strawberry Frog.