Από τις 14 Μαΐου έως την 1η Ιουνίου, στο House Twenty Four διεξήχθησαν οι δύο ημιτελικοί και ο μεγάλος τελικός του Heineken The MVPs. Αντίπαλοι ήταν ένας συνδυασμός δημοσιογράφων του ομίλου της 24Media και influencers, με πολλές ή ελάχιστες ποδοσφαιρικές γνώσεις. Οι παίκτες (4 ζευγάρια) μέσα από ένα mix ερωτήσεων για το ποδόσφαιρο και το UEFA Champions League και παντομίμας έφτασαν να διεκδικούν τον τίτλο του νικητή.

Μέσα από βίντεο παραγωγές, native αρθρογραφία, display καμπάνια που έτρεξε σε τρία site της 24Media και μία social ενέργεια τόσο από τα Μέσα του ομίλου όσο και από τους influencers, αναδείχθηκε ο ξεχωριστός χαρακτήρας της μπίρας Heineken και συνδέθηκε στο μυαλό του αναγνωστικού κοινού με το UEFA Champions League. Γιατί όπως λέει και η Heineken, «Δεν χρειάζεται να είσαι φαν για να απολαύσεις το UEFA Champions League». Η ενέργεια υλοποιήθηκε από την 24Media βάσει concept της Frank & Fame, σε συνεργασία με τη ZenithOptimedia.