Την επέκτασή της, πέρα από το παραδοσιακό, ανδρικό κοινό, στις γυναίκες και στους νεότερους καταναλωτές, ανακοίνωσε η Heineken. Η εταιρεία, η οποία διαθέτει ήδη ένα τέταρτο του beer marketing spend της στο μη αλκοολούχο label 0.0, σχεδιάζει τώρα να προωθήσει και άλλα μη παραδοσιακά προϊόντα, όπως μπίρες με χαμηλή περιεκτικότητα σε αλκοόλ, μηλίτη και «hard seltzers», τα αλκοολούχα αφρώδη νερά με γεύσεις, δήλωσε ο Chief Executive της Heineken, Dolf van den Brink. Οι πωλήσεις μπίρας παγκοσμίως αυξάνονταν το χρονικό διάστημα πριν την πανδημία, αλλά υπήρχε έντονη διακύμανση μεταξύ διαφορετικών αγορών με τον όγκο τους να μειώνεται στις ΗΠΑ, να παραμένει σταθερός στην Κίνα και να αυξάνεται σε Μεξικό και Βιετνάμ.

Το «άνοιγμα» σε μια ευρύτερη γκάμα προϊόντων και σε περισσότερους καταναλωτές συμβαίνει τη στιγμή που η Heineken λανσάρει ένα μεγάλο πρόγραμμα αναδιάρθρωσης, το οποίο προβλέπει την περικοπή 8.000 θέσεων εργασίας και την αποτελεσματικότερη αξιοποίηση των διαφημιστικών δαπανών. Η εταιρεία φιλοδοξεί να επαναφέρει το spend στο marketing και τις πωλήσεις στα επίπεδα του 2019, το αργότερο έως το 2023.

(Πηγή: Warc)