Τη συμμετοχή ηχηρών brand names, agencies και κολοσσών του marketing διασφάλισε για τη νέα του πρωτοβουλία το Conscious Advertising Network (CAN). Οι Friends of the Earth, Havas Media Group, SSE, Ipsos, Virgin Media O2 και Purpose Disruptors είναι ανάμεσα σε αυτούς που υπέγραψαν το μανιφέστο για το κλίμα και τη βιωσιμότητα του δικτύου, που έχει ως στόχο να καθοδηγήσει τις αποφάσεις στη διαφημιστική αγορά προς περισσότερο «πράσινες» εναλλακτικές.

Υπογραμμίζοντας τον ρόλο που οφείλουν να διαδραματίσουν οι διαφημιζόμενοι στην αντιμετώπιση της κλιματικής κρίσης, το μανιφέστο αναδεικνύει το κλίμα και τη βιωσιμότητα ως κεντρικούς πυλώνες για βέλτιστες επιχειρηματικές πρακτικές.

Σύμφωνα με το CAN, οι διαφημιζόμενοι καλούνται να επανεξετάσουν το σύνολο των πρακτικών τους, από τα briefs μέχρι την παραγωγή και το περιεχόμενο, προκειμένου να διασφαλίσουν ότι όλες οι ενέργειες σχεδιάζονται με υπευθυνότητα, χωρίς να δημιουργούν ή να στηρίζουν την παραπληροφόρηση για το κλίμα. Το μανιφέστο προσφέρει πληθώρα πόρων, εργαλείων και ομάδων υποστήριξης, για να διασφαλιστεί ότι η βιομηχανία συνεισφέρει στην ευθυγράμμιση με τη Συμφωνία του Παρισιού για το Κλίμα.

(Πηγή: TheDrum)