Βελτίωση συγκριτικά με το β΄ τρίμηνο της χρονιάς

Κατά 10,4% μειώθηκαν τα καθαρά οργανικά κέρδη του Havas Group, το γ΄ τρίμηνο του 2020, και διαμορφώθηκαν στα 472 εκατ. ευρώ, σε σχέση με το περασμένο έτος. Ωστόσο, η εικόνα είναι βελτιωμένη συγκριτικά με το β΄ τρίμηνο, καθώς, το agency group, ιδιοκτησίας Vivendi, κατέγραφε μείωση 18,3%. Στις αρχές της περασμένης εβδομάδας, το Interpublic Group ανέφερε μείωση των οργανικών εσόδων του κατά 3,7% και το Publicis Groupe 5,6%. «Η διαφημιστική αγορά ανακάμπτει, αν και με διαφορετικό ρυθμό ανάλογα με την περιοχή και τον τομέα, αλλά παραμένει εξαιρετικά ευμετάβλητη», αναφέρει η εταιρεία σε ανακοίνωσή της.

Σημειώνεται ότι «βελτίωση παρατηρήθηκε σε όλες τις περιοχές που δραστηριοποιείται, με τη Βόρεια Αμερική να “κρατάει καλά”, χάρη στην ανθεκτικότητα της αγοράς και την ανάπτυξη της επικοινωνίας σε υγεία και wellness». Στην Ευρώπη, βελτιώθηκε το σύνολο των επιδόσεων, «ωθούμενες από τις δραστηριότητες στο creative και στα media, αν και τα αποτελέσματα μεταξύ χωρών είναι αντικρουόμενα».

(Πηγή: Campaign UK)