Από τους Γ. Γκριτζάλα, Γιώργο και Νικόλα Μπαρδάκη

Η Hangover Media ιδρύθηκε τον Μάιο του 2014 και έχει στην κυριότητά της web assets όπως το neolaia.gr, το paso.gr και το viralvideos.gr, συγκεντρώνοντας στις σελίδες της εκατοντάδες χιλιάδες νέους κάθε μήνα και προσφέροντάς τους ενημέρωση και διασκέδαση. Δημιουργοί της Hangover Media είναι οι Γιώργος Γκριτζάλας, Γιώργος Μπαρδάκης και Νικόλας Μπαρδάκης.

Σύμφωνα με πρόσφατη ανακοίνωση, το neolaia.gr συγκέντρωσε την πρότιμηση των νέων για ενημέρωση και ειδήσεις γύρω από τις εκλογές (φοιτητικές, περιφερειακές, ευρωεκλογές) και τις πανελλήνιες εξετάσεις, επιτυγχάνοντας ρεκόρ επισκεψιμότητας τον Μάϊο με περισσότερες από 900.000 επισκέψεις και 4.5 εκ. pageviews. Ο Γιώργος Γκριτζάλας, Managing Partner της Hangover Media, δήλωσε: «Είχαμε προετοιμαστεί αρκετά για το Μάιο και ήμασταν σίγουροι πως θα αντικατοπτριστεί και στην επισκεψιμότητα.

Ο Ιούνιος θα είναι ακόμη πιο δυνατός, καθώς είναι ο μήνας που χτυπάει η καρδιά των Πανελλαδικών εξετάσεων». Ο Σπύρος Παπαγεωργίου, Founder και Managing Partner της AdWeb με την οποία συνεργάζεται η Hangover Media, δήλωσε: «Το neolaia.gr είναι με διαφορά το πρώτο σε επισκεψιμότητα νεανικό site στην ελληνική αγορά και το μοναδικό που μιλάει κατ’ευθείαν την γλώσσα των νέων».