Στη 2η θέση της παγκόσμιας αγοράς smartphones κατέταξει, για πρώτη φορά, την Xiaomi η εταιρεία ερευνών Canalys, στο πλαίσιο της έκθεσής της για το β΄ τρίμηνο του 2021, ξεπερνώντας την Apple, με 17% μερίδιο αγοράς και 83% ρυθμό ανάπτυξης, σε σχέση με το 2020.

Επιπλέον, σύμφωνα με την Canalys, η Xiaomi διαμορφώνει το επιχειρησιακό πλάνο της από αυτό της νεοεισερχόμενης επιχείρησης σε αυτό της εδραιωμένης εταιρείας, μέσω πρωτοβουλιών, όπως η προσεκτική διαχείριση εντός της ανοιχτής αγοράς.