Σε συνεργασία με την εταιρεία πίσω από το Fortnite, Epic Games και την εταιρεία ανάπτυξης λογισμικού Unreal Engine προχώρησε η WPP, με στόχο να εκπαιδεύσει το creative τμήμα της στη δημιουργία immersive 3D brand εμπειριών σε Fortnite και Unreal Engine. Η Nilufar Fowler, Executive Vice-President of Strategic Partnerships της WPP, σχολίασε σχετικά:

«Η τεχνολογία της Epic είναι παγκοσμίου κλάσης και είμαστε ενθουσιασμένοι με τη συνεργασία, ώστε να ανεβάσουμε τον πήχη για τις κοινωνικές εμπειρίες στους εικονικούς κόσμους για τους πελάτες μας. Θεωρούμε την WPP εταιρεία δημιουργικού μετασχηματισμού, που αγκαλιάζει νέα περιβάλλοντα όπως το metaverse και αναγνωρίζει τις δυνατότητες για τους πελάτες».

Ήδη επιτυχημένα ως αυτοτελή προϊόντα, τα Fortnite και Unreal έχουν εξελιχθεί σταδιακά σε σημαντικά εργαλεία στο δημιουργικό οπλοστάσιο των agencies, για την ανάπτυξη 3D εμπειριών, αλλά και για το engagement των gamers. Σύμφωνα με ανακοίνωση της WPP, η συνεργασία θα ενδυναμώσει την τεχνογνωσία των δημιουργικών της μέσα από ένα «πρόγραμμα σπουδών για το metaverse», στο οποίο θα έχουν πρόσβαση creatives, strategists, executives και media experts. Νωρίτερα μέσα στη χρονιά, η WPP λάνσαρε ένα νέο offering για το metaverse, το Metaverse Foundry.

(Πηγή: TheDrum)