H Jacqui Canney θα αντικαταστήσει τον Mark Linaugh, ο οποίος, σύμφωνα με ανακοίνωση του ομίλου, αποφάσισε να αποσυρθεί αλλά θα παραμείνει στη θέση μέχρι την ενσωμάτωση της Canney. Η κίνηση αυτή έρχεται σε μια περίοδο που οι σχέσεις Walmart και WPP περνούν μια κρίσιμη φάση. Ο retailer έχει ήδη δρομολογήσει το inhousing του ψηφιακού λογαριασμού του, τον οποίο μέχρι τώρα χειριζόταν η Triad, μια εξειδικευμένη μονάδα που εξαγόρασε η WPP το 2016 για την πώληση διαφημίσεων σε ψηφιακές πλατφόρμες.

Παρά το ότι Walmart, Triad και WPP δεν έχουν προβεί σε σχετικές ανακοινώσεις, η μετάβαση προβλέπεται να ολοκληρωθεί μέσα στο έτος, θέτοντας τέλος σε μια 15ετή συνεργασία. Σύμφωνα με δημοσιεύματα, η ενέργεια έχει ως στόχο τη διεύρυνση του μεριδίου της Walmart στην αγορά της ψηφιακής διαφήμισης, όπου η «αντίπαλος» Amazon, έχει ήδη αμφισβητήσει το δυοπώλιο των Google και Facebook.
(Πηγή: AdWeek)