Για την αξιοποίηση της «προνομιακής θέσης των brands στην κοινωνία».
O Οργανισμός Ηνωμένων Εθνών και η Παγκόσμια Ομοσπονδία Διαφημιζομένων (WFA) ενώνουν τις δυνάμεις τους για να διασφαλίσουν την υπεύθυνη στάση των brands, τόσο στο ανθρώπινο δυναμικό τους, σε επίπεδο διαφορετικότητας και συμπερίληψης, όσο και στην επικοινωνία τους και το πώς αυτή στρέφεται κατά της ανισότητας. Οι δύο παγκόσμιοι οργανισμοί δεσμεύτηκαν να λάβουν σειρά μέτρων, προκειμένου να δημιουργήσουν «απτούς μηχανισμούς λογοδοσίας» που στηρίζουν την ισότητα και τη συμπερίληψη στη διαφήμιση.
Σε ανοιχτή επιστολή, εκπρόσωπος του ΟΗΕ δήλωσε την ικανοποίησή της για τη δέσμευση εκ μέρους της συλλογικότητας Creative Equals, με τη συμμετοχή 200 επικεφαλής agencies στη Βρετανία, να αναλάβει πρωτοβουλίες υποστήριξης μαύρων ταλέντων και καταπολέμησης της ανισότητας στη βιομηχανία. Ωστόσο, απηύθυνε έκκληση στα brands να δημοσιοποιούν τον βαθμό στον οποίο επιτυγχάνουν διαφορετικότητα στο ανθρώπινο δυναμικό και τις ηγετικές τους ομάδες.
Ζήτησε επίσης από τους διαφημιζόμενους να μετρούν και να μοιράζονται την επιτυχία που έχουν δημιουργικά που προάγουν κοινές αξίες, όπως περιεχόμενο που στοχεύει στην κατάργηση των στερεοτύπων. Από την πλευρά του, ο Chief Executive της WFA, Stefan Loerke, σχολίασε ότι οι διαφημιζόμενοι έχουν πολύ σημαντικό ρόλο σε αυτή την «καθοριστική στιγμή για την αντιμετώπιση της ρατσιστικής μισαλλοδοξίας».
(Πηγή: TheDrum)