H WFA εξέδωσε το Global Media Charter 3.0, για ένα δικαιότερο, ασφαλέστερο, πιο διαφανές και βιώσιμο οικοσύστημα Μέσων για τους διαφημιζόμενους, παγκοσμίως. Η έκδοση βασίζεται στην πρόοδο, που έχει σημειωθεί στους τομείς της ασφάλειας και των μετρήσεων και προσδιορίζει πέντε τομείς προτεραιότητας, που καλύπτουν τον ανταγωνισμό, τη λογοδοσία, την ευθύνη, τη βιωσιμότητα και τους ανθρώπους.
Το νέο έγγραφο καταπιάνεται με ένα ευρύτερο πεδίο συγκριτικά με το προηγούμενο. Ως εκ τούτου, παρέχει στους επικεφαλής των Μέσων τη στρατηγική πλατφόρμα για να εξασφαλίσουν ότι η ατζέντα τους για την εταιρική ευθύνη αντιπροσωπεύεται στις αποφάσεις που λαμβάνονται για τα Μέσα, στις πλατφόρμες που γίνονται επενδύσεις και στους εταίρους που επιλέγονται.
Το νέο Charter προσδιορίζει πέντε βασικά θέματα, στα οποία απαιτείται εστίαση για να αντιμετωπιστούν οι ανησυχίες και να αναπτυχθεί το οικοσύστημα. Τα θέματα είναι τα εξής: 1) Ανταγωνισμός και πολυφωνία, 2) Μέτρηση και λογοδοσία, 3) Ευθύνη και κοινωνία, 4) Βιωσιμότητα και πλανήτης, 5) Άνθρωποι και εταίροι. Η νέα έκδοση δίνει τη δυνατότητα στους διαφημιζόμενους να μιλούν με μια «φωνή» και δίνει τη δυνατότητα στην WFA και τα μέλη της να ξεκινήσουν ειδικά προγράμματα εργασίας, για την αντιμετώπιση των ζητημάτων που προσδιορίζονται στο έγγραφο.