Για τη μετάβαση σε μια εποχή χωρίς third-party cookies προετοιμάζει τους σχεδόν 150 πελάτες της η Wavemaker, έως τον ερχόμενο Ιούνιο -πολύ νωρίτερα από το 2022, οπότε η Google σχεδιάζει να τα αποκλείσει από τον Chrome. Το media agency του WPP δημιούργησε ένα επίσημο πρόγραμμα προσαρμογής, με τίτλο 3PC, δηλαδή «Third-party Cookieless», με την πεποίθηση ότι η μετάβαση απαιτεί μήνες, παρά ημέρες, σχεδιασμού, παρά την αβεβαιότητα σχετικά με τα εργαλεία που μπορεί να διαδεχτούν το τρέχον σύστημα.

Το πρόγραμμα εστιάζει στην ευθυγράμμιση του data strategy των πελατών, στην προτεραιοποίηση, τις δοκιμές και την υιοθέτηση νέων τεχνολογικών λύσεων, καθώς και στην επανεξέταση όλων των media, data και technology partners τους. Επίσης, δημιούργησε και ερωτηματολόγιο 250 ερωτήσεων, ώστε να τους βοηθήσει να καταλάβουν την έκταση της διακοπής της καθιερωμένης διαφημιστικής διαδικασίας. «Σχέδιό μας είναι να θέσουμε τη θεωρία σε εφαρμογή, παρά απλώς να συζητάμε για αυτήν», σημείωσε ο Chief Digital Officer της Wavemaker, Christiaan Lette.

(Πηγή: Campaign)