Έληξε η συνεργασία της Vodafone με την Anomaly, έναν μόλις χρόνο μετά το ξεκίνημά της, με την εταιρεία να αναζητά ένα νέο global creative agency για να συνεργαστεί. Η Anomaly είχε κερδίσει τον creative λογαριασμό της Vodafone τον Αύγουστο του 2019 με brief που παρείχε στρατηγικό και δημιουργικό insight για διεθνείς καμπάνιες και πρωτοβουλίες. Τα pitches για τον λογαριασμό έχουν ήδη ξεκινήσει, ωστόσο η Anomaly αρνήθηκε να συμμετάσχει. Η Vodafone είχε διορίσει, τον περασμένο Ιανουάριο, την Anne Stilling, Global Director για το brand και τα media, θέση την οποία παρέλαβε από τη Sara Martins de Oliveira, η οποία έφυγε από την εταιρεία πριν την ανάθεση του λογαριασμού στην Anomaly. Ας σημειωθεί ότι το global media planning και buying της Vodafone διαχειρίζεται η Carat.
(Πηγή: Campaign UK)