Η συμφωνία συνιστά τη σημαντικότερη μέχρι τώρα κίνηση της CEO του Vice, Nancy Dubuc, η οποία ανέλαβε τα ηνία πέρυσι, με στόχο την ανάκαμψη του brand. Το Vice, το οποίο ξεκίνησε ως hipster μουσικό και lifestyle περιοδικό, δέχθηκε στο παρελθόν σειρά επενδύσεων από κάποια από τα μεγαλύτερα ονόματα του κλάδου των media. Ωστόσο, το καλωδιακό του κανάλι, Viceland, δεν βρήκε το κοινό που αναζητούσε με τις Facebook και Google να κυριαρχούν στην ψηφιακή διαφημιστική αγορά.

Η τρέχουσα συμφωνία φέρνει κοντά δύο από τις μεγαλύτερες ψηφιακές media startups παγκοσμίως, με συνολικό reach τα 350 εκατ. άτομα σε μηνιαία βάση. Το Refinery29 κινείται παράλληλα με το Vice, καθώς φιλοξενεί εκπομπές και διαθέτει studio, creative agency και τμήμα digital publishing, ωστόσο χαρακτηρίζεται πιο έντονα από το γυναικείο στοιχείο.

Με έτος ίδρυσης το 2005, το Refinery29 δημιουργεί άρθρα και videos σε κατηγορίες όπως μόδα, ομορφιά και υγεία και, σύμφωνα με εκτιμήσεις του 2016, η αξία του ξεπερνά τα 450 εκατ. Παρά ταύτα, όπως και πολλοί παίκτες του κλάδου των Μέσων αντιμετωπίζει δυσκολίες και πέρυσι αναγκάστηκε να περικόψει το 10% του ανθρώπινου δυναμικού του.
(Πηγή: AdAge)