Με την πρόσφατη ολοκλήρωση της εξαγοράς της Verizon Media από την Apollo, και τη διατήρηση μέρους των μετοχών του ομίλου από την Verizon, το Yahoo επιστρέφει πιο δυνατό από ποτέ, όπως επισημαίνει η σχετική ανακοίνωση.

Λειτουργώντας πλέον ως ομπρέλα όλων των δημοφιλών brands του ομίλου (Yahoo Mail, Yahoo News, Tech Crunch, Autoblog, Flurry, κ.ά.), το Yahoo θα συνεχίσει να ενώνει, παγκοσμίως, σχεδόν 1 δισ. επισκέπτες με commerce, gaming, news, κ.ά. Παράλληλα, οι επενδύσεις σε τεχνολογικές λύσεις (AR, OTT, κ.ά.) και programmatic πλατφόρμες (Native & DSP) ενισχύονται, με στόχο τη συνεχή αναβάθμιση των υπηρεσιών Yahoo, παγκοσμίως.

Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι πέρα από την αλλαγή του branding από «Verizon Media» σε «Yahoo», η ροή των καθημερινών εργασιών και συνεργασιών, και στην Ελλάδα, συνεχίζεται απρόσκοπτα και χωρίς καμία τροποποίηση.