Η καμπάνια «τρέχει» με παρουσία σε πολλά Μέσα, και συγκεκριμένα σε τηλεόραση, ραδιόφωνο, digital και social media. Στόχος της είναι να τονίσει και να προβάλλει ότι τα προϊόντα της Vechro είναι άοσμα και οικολογικά. Η νέα καμπάνια αποτελεί και την επιστροφή της εταιρείας στον τηλεοπτικό αέρα, καθώς είχε να λανσάρει νέο σποτ από το 2015. Σημειώνεται ότι η Vechro έχει προχωρήσει σε συνολικό rebranding τα τελευταία δύο χρόνια, συμπληρώνοντας 70 χρόνια λειτουργίας, με νέα εικόνα, λογότυπο, συσκευασίες και επικοινωνία.