Τις υποδομές για την ανάπτυξη του hybrid commerce επιχειρεί να βάλει η startup Valuelenz, μέσω της πλατφόρμας που έχει αναπτύξει, η οποία παρουσιάστηκε κατά τη διάρκεια της πρώτης επίσημης παρουσίασης της εταιρείας στους εκπροσώπους του Τύπου. Η εταιρεία ιδρύθηκε από τον Πάνο Κωνσταντινίδη και την Τζένη Ταντίδου και το όραμά της είναι «να εμπλουτίσει την εμπειρία των αγορών, τόσο μέσα στο φυσικό κατάστημα, όσο και online».

Αυτό επιτυγχάνεται με την αξιοποίηση της cloud πλατφόρμας που έχει αναπτύξει η ομάδα της Valuelenz και δίνει τη δυνατότητα σε εταιρείες λιανικής να προσφέρουν στους καταναλωτές σειρά από υπηρεσίες, όπως Οnline αγορές μέσα στο φυσικό κατάστημα με τη χρήση QR κωδικών και barcodes, Self-checkout και παράκαμψη της αναμονής σε ουρές, Προσωποποιημένες και αποκλειστικές προσφορές, Quick shopping, Click & collect από τον ίδιο τον καταναλωτή ή click & deliver, Άμεση παροχή πληροφοριών για προϊόντα όταν βρίσκεται στο φυσικό κατάστημα, είτε είναι στο e-shop της επιχείρησης και Personal video shopping με την καθοδήγηση πωλητή (personal shopper).

Η πλατφόρμα δίνει επιπλέον τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να συγκεντρώνουν περισσότερα δεδομένα για τη συμπεριφορά των πελατών τους και τον τρόπο με τον οποίο πραγματοποιούν τις αγορές τους, ειδικά στον φυσικό κόσμο. Την πλατφόρμα της Valuelenz αξιοποιούν γνωστές αλυσίδες στην Ελλάδα (MediaMarkt) και την Κύπρο (ERA Department Stores, Spar Cyprus).