Το «Idea Swipe», το οποίο αναπτύχθηκε in-house, είναι εμπνευσμένο από το Tinder, το δημοφιλές dating app, στο οποίο ο χρήστης κυλά προς τα δεξιά τα προφίλ των ατόμων που του αρέσουν και προς τα αριστερά αυτά που απορρίπτει. Η λογική πίσω από τη νέα εφαρμογή είναι η επιτάχυνση της ανάπτυξης και δοκιμής ιδεών, διευκολύνοντας τη λήψη αποφάσεων μέσα από αυτήν, σε σύγκριση με «παραδοσιακούς» τρόπους όπως τα πολλά post-it πάνω στον τοίχο.

Το app χρησιμοποιεί behavioural economics για να δημιουργήσει ερωτήσεις που έχουν σχεδιαστεί ώστε να παρέχουν ένα σχεδόν αυτόματο feedback. Το νέο εργαλείο εντάσσεται στη στρατηγική της εταιρείας να «φέρει τη δημιουργικότητα in-house», επιδιώκοντας να χρησιμοποιήσει την τεχνολογία για να ελαχιστοποιήσει τις «τυποποιημένες» εργασίες και να αφήσει χώρο για σκέψη. «Η υιοθέτηση της τεχνολογίας δεν είναι διαπραγματεύσιμη. Είτε το κάνεις είτε μετατρέπεσαι σε δεινόσαυρο», δήλωσε ο Stan Stanunathan, Executive Vice-President of Consumer Marketing and Insights της Unilever.

Προέτρεψε επίσης τους marketers να προσεγγίσουν την τεχνητή νοημοσύνη με μεγαλύτερη ουδετερότητα, ενώ, μιλώντας για τα FMCGs, σχολίασε ότι το mass customization θα ακολουθήσει το mass hyper personalization, κάτι για το οποίο απαιτείται σημαντική τεχνολογική προετοιμασία.
(Πηγή: TheDrum)