Με δεδομένο ότι η αξιοποίηση premium ad formats που προβάλλονται σε πλήρως στοχευμένα κοινά, μέσα σε ένα 100% brand safe περιβάλλον, είναι σήμερα περισσότερο αναγκαία από ποτέ, η Unilever και η Initiative Media αξιοποιoύν το Yahoo Stage για το Tresemmé σε μια digital καμπάνια, η οποία υλοποιείται από την Acrossmedia241 (αποκλειστικό συνεργάτη της Verizon Media σε Ελλάδα και Κύπρο). Η καμπάνια θα συνεχίσει να είναι ενεργή στο yahoo.gr (με + .5Μ UUs/month) έως τις 13 Μαΐου. Το Yahoo Stage αποτελεί ένα full-screen interactive ad format, το οποίο δίνει τη δυνατότητα στον χρήστη να δει τη διαφήμιση σε ένα end-to-end branded περιβάλλον και να επιλέξει ο ίδιος (μέσω του σχετικού button) να παρακολουθήσει απρόσκοπτα το σχετικό διαφημιστικό video με την νέα επικοινωνιακή καμπάνια του Tresemmé, που καλεί της γυναίκες να ανακαλύψουν το signature look τους.