Το ιστορικό brand πωλήθηκε στην Hormel έναντι 700 εκατ. δολαρίων

(ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ) Η Unilever αναζητούσε αγοραστή για το Skippy ήδη από τον Οκτώβριο, καθώς εξακολουθεί στη στρατηγική πώλησης μαρκών τροφίμων. Τον Αύγουστο, η εταιρεία πώλησε τα brands κατεψυγμένων γευμάτων Chang και Bertolli στην ConAgra Foods, έναντι 267 εκατ. δολαρίων. Όσον αφορά στο Skippy, πρόκειται για τη νούμερο 2 μάρκα της κατηγορίας στις ΗΠΑ. Η Hormel, η οποία δραστηριοποιείται στον τομέα του κρέατος, θεωρεί την απόκτησή του ως έναν τρόπο να ενισχύσει την παρουσία της στο σούπερ μάρκετ και να εξισορροπήσει το portfolio της. Επίσης, θεωρεί ότι θα ενισχύσει τη διεθνή παρουσία της και τη στρατηγική πωλήσεων στην αγορά της Κίνας. Σύμφωνα με εκτιμήσεις, οι ετήσιες πωλήσεις του Skippy ανέρχονται σε 370 εκατ. δολάρια, τα 100 εκατ. από τα οποία αφορούν σε αγορές εκτός ΗΠΑ. Το διαφημιστικό λογαριασμό του Skippy χειρίζεται μέχρι σήμερα η BFG9000, όμως συνολικά τη διαφήμιση των προϊόντων της Hormel χειρίζεται η BBDO, η οποία είναι πιθανό ότι θα αναλάβει και το εν λόγω brand.