Η UM της IPG Mediabrands ανακηρύχθηκε global media agency of record της General Mills, μετά τη διεξαγωγή σχετικού spec. Η UM θα αναλάβει όλη τη στρατηγική, τον προγραμματισμό, το buying, την ανάλυση, το performance και το εμπόριο σε 35 και πλέον αγορές για τη General Mills, συμπεριλαμβανομένων εμβληματικών εμπορικών σημάτων όπως τα Cheerios, Nature Valley και Pillsbury.

Η ανάθεση αφορά «την υποστήριξη των προσπαθειών μας στο customer marketing και τα retail media», αναφέρει σε δήλωσή του ο Vice President of Advanced Marketing Solutions της General Mills, Jay Picconatto.

Η απόκτηση του λογαριασμού ακολουθεί την επιτάχυνση της UM στα retail και commerce media, συμπεριλαμβανομένου του ιδιόκτητου Shoptimizer. Το ποσά του λογαριασμού δεν γνωστοποιήθηκαν.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η Mindshare της GroupM ήταν το media agency της General Mills σε ΗΠΑ, Καναδά και άλλες αγορές.

(Πηγή: MediaPost)