Το εγχείρημα θα πλαισιωθεί από τη μεγαλύτερη παγκόσμια καμπάνια στην ιστορία της, με τίτλο «Nature Needs Heroes». Η εκστρατεία θα περιλαμβάνει print, digital, out-of-home, social και PR, αλλά και events σε πόλεις ανά τον κόσμο, με τη συμμετοχή ανθρώπων που έχουν αφοσιωθεί στη δημιουργία ενός πιο «πράσινου» πλανήτη, των «eco-heroes».

Παρεκκλίνοντας ελαφρώς από την οικολογική ρητορική της, η Timberland επιδιώκει να επαναπροσδιορίσει αυτούς τους grassroots influencers με το status του «αθλητή», μέσα από μια ενοποιημένη, πολυετή καμπάνια. Σε αντίθεση με ανταγωνιστές της με ακτιβιστική δράση, η μάρκα αναγνωρίζει ρητά ότι απώτερος στόχος της είναι το κέρδος και η πώληση αντικειμένων μόδας.

Η απόφαση, δε, να επαναπροσδιοριστεί το brand ιστορίας 120 ετών ως «purpose-led, performance-driven και value-creating» οργανισμό, ανήκει στη μητρική εταιρεία, VF Corporation και ενέχει μεγαλύτερη επικέντρωση στην κοινωνική υπευθυνότητα στην επικοινωνία του.

Σύμφωνα με τον Argu Secilmis, Vice-President of Global Brand Timberland της Timberland, πρόκειται για μια «πραγματικά παγκόσμια καμπάνια» που περιστρέφεται γύρω από το content, εμπλέκοντας συνδυαστικά τα συνεργαζόμενα agencies διεθνώς. Μάλιστα, η εταιρεία στρατολόγησε τον πρώην marketer της Diesel Gian Luca Bersezio ως Director οf Global Brand Communication and Content Management και έθεσε σε εφαρμογή μια ευέλικτη πολιτική εργασίας για senior τους brand και marketing leaders.
(Πηγή: TheDrum)