Στο πλαίσιο νέας συνεργασίας, η The Νewtons Laboratory δημιούργησε το νέο τηλεοπτικό σποτ για το Μοσχοφίλερο Μπουτάρη. Την παραγωγή του TVC ανέλαβε η Filmiki. Η καμπάνια θα βρίσκεται στον αέρα τις πρώτες δύο εβδομάδες του Νοεμβρίου και θα ακολουθήσουν δύο ακόμα εβδομάδες τον Δεκέμβριο στα ιδιωτικά κανάλια πανελλαδικής εμβέλειας και στα συνδρομητικά Νοva, Cosmote TV και Fox.

Επιπλέον, θα υποστηριχθεί στα social media. Με την τρέχουσα καμπάνια, η Οινοποιία Μπουτάρη έχει στόχο να προβάλει τη διαχρονική αξία του brand, όπως ανέφερε στο DF η Λένια Μπουτάρη. «Θελήσαμε να αναδείξουμε την εμπειρία απόλαυσης που ρέει από γενιά σε γενιά μέσα από εικόνες λιτές, γεμάτες όμως από γευστικό συμβολισμό και πάνω απ’ όλα το κύρος που αποπνέουν τα οινοποιεία Μπουτάρη», ανέφερε χαρακτηριστικά η ίδια και πρόσθεσε:

«Το Μοσχοφίλερο είναι μια από τις ετικέτες που μας γεμίζει υπερηφάνεια. Είναι ένα από τα πιο δημοφιλή μας brand, το οποίο ανέδειξε την ποικιλία Μοσχοφίλερο στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Έκανε την εμφάνισή του στην ελληνική αγορά το 1996 και έκτοτε αποτελεί σήμα κατατεθέν για την Οινοποιία Μπουτάρη και το ελληνικό κρασί».