H The Kompany σχεδίασε και υλοποίησε ένα ολιστικό πλάνο επικοινωνίας με βασικό στόχο να αναδείξει τη νέα συλλογή Pandora Me. Μέσα από ένα challenge στο TikTok, το οποίο υποστηρίχθηκε και από Instagram posts και stories, οι καταναλωτές έλαβαν μέρος σε διαγωνισμό ανεβάζοντας βίντεο με τον official ήχο της νέας συλλογής και είχαν την ευκαιρία να κερδίσουν δώρα Pandora Me.

Παράλληλα, για να υποστηριχθεί επικοινωνιακά ακόμη περισσότερο το challenge, η The Kompany δημιούργησε ένα aesthetic booth, το οποίο βρίσκεται για δύο εβδομάδες στο The Mall Athens, κοντά στο Pandora official store, όπου ambassador της συλλογής και οι ειδικά εκπαιδευμένες προωθήτριες του activation με outfit εμπνευσμένο από τη νέα συλλογή, παρουσιάζουν τα νέα σχέδια και δίνουν tips με όλους τους πιθανούς συνδυασμούς, για ένα μοναδικό mix and match outfit.

To challenge επικοινωνήθηκε και από τα social media τριών TikTokers, των Josephine Wendel, Taso Xiarcho και Natasha Kay. To activation κορυφώθηκε το Σάββατο 8 Οκτωβρίου στο ειδικά διαμορφωμένο stage της Pandora Me, όπου η τραγουδίστρια Josephine υποδέχτηκε «φίλους» του brand, προσκαλώντας τους να ανεβάσουν TikTok videos και πρωτότυπο περιεχόμενο στα social media τους.