Μια λίστα με τα ταχύτερα αναπτυσσόμενα brands παγκοσμίως συνέταξαν το The Drum σε συνεργασία με την Interbrand, στο πλαίσιο του αφιερώματος «Deep Dive, Μυστικά marketing των ταχέως αναπτυσσόμενων brands» του publisher. Η Interbrand ανέδειξε την Tesla στην κορυφή της κατάταξης, καθώς η εταιρεία είδε την αξία της σχεδόν να τριπλασιάζεται σε μόλις έναν χρόνο.

Καταγράφοντας επίσης εντυπωσιακά, αλλά όχι και εξωπραγματικά, επίπεδα ανάπτυξης, την πρώτη πεντάδα συμπληρώνουν τεχνολογικοί γίγαντες όπως οι Salesforce, Adobe, Paypal και Microsoft, με τις υπηρεσίες τους να τους καθιστούν εξαιρετικά ανθεκτικούς απέναντι στα πλήγματα της πανδημίας, ειδικά σε σύγκριση με άλλες εταιρείες. Apple, Nintendo, Amazon, Nike και Zoom κλείνουν το top 10, με το Instagram να ακολουθεί μια θέση χαμηλότερα και τις Linkedin, YouTube, Lego και Prada να καταλαμβάνουν τα επόμενα slots. Η Sony εντοπίζεται στη 16η θέση, ενώ Hermès, Samsung, Google και Visa διαμορφώνουν την εικοσάδα.

Και αν η κυριαρχία της τεχνολογίας σε μια τέτοια κατάταξη είναι μάλλον αναμενόμενη, άνθιση που μάλλον προκαλεί έκπληξη παρατηρείται και στην αγορά της πολυτέλειας, με επωνυμίες όπως οι Prada και Hermès να διατηρούν ανοδική πορεία σε πείσμα των οικονομικών πιέσεων διεθνώς.

(Πηγή: TheDrum)