Για πρώτη φορά σε virtual event

Η Teleperformance Greece, μέλος του πολυεθνικού ομίλου της Teleperformance, απένειμε τα CRM Grand Prix Customer Service Awards για το 2019, με στόχο να επιβραβεύσει τα καλύτερα Contact Centers της χώρας. Τα βραβεία διεξήχθησαν για 21η συνεχή χρονιά στην Ελλάδα, με συμμετοχές από 39 εταιρείες και από έξι διαφορετικούς κλάδους δραστηριότητας που συνολικά απασχολούν περισσότερους από 4.000 τηλε-εκπροσώπους.

Οι εταιρίες που διακρίθηκαν στις τρεις κατηγορίες τους διαγωνισμού για το 2019 ήταν: Telephone Response άνω των 50 τηλε-εκπροσώπων: Χρυσό Βραβείο – Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών «Ελ. Βενιζέλος», Αργυρό Βραβείο – Eurobank, Χάλκινο Βραβείο – Nova, Telephone Response κάτω των 50 τήλε-εκπροσώπων: Χρυσό Βραβείο – Nespresso Hellas, Αργυρό Βραβείο – Bwin, Χάλκινο Βραβείο – Samsung Electronics Hellas, E-Mail Response – Carglass. Φέτος, η υλοποίηση της βράβευσης έγινε την Παρασκευή, 22 Ιανουαρίου 2021, στις εγκαταστάσεις της Podimatas Group και, συγκεκριμένα, σε ένα από τα Green Screen Hologram Studios του ομίλου, στο Πικέρμι.