Από τη Δευτέρα 16/03/2020, και σε συνέχεια των τελευταίων εξελίξεων της πανδημίας Covid-19 στην Ελλάδα, η Tekmon προσφέρει χωρίς κόστος την τεχνολογία μαζικής ειδοποίησης που έχει αναπτύξει σε οργανισμούς της χώρας που μπορεί να επωφεληθούν από τη χρήση της για να διαχειριστούν τις έκτακτες επικοινωνίες με τους εργαζομένους και άλλους συνεργάτες τους σε σχέση με τον Covid-19.

Σε ιδιωτικές εταιρείες και φορείς, λόγω Covid-19.

Από τη Δευτέρα 16/03/2020, και σε συνέχεια των τελευταίων εξελίξεων της πανδημίας Covid-19 στην Ελλάδα, η Tekmon προσφέρει χωρίς κόστος την τεχνολογία μαζικής ειδοποίησης που έχει αναπτύξει σε οργανισμούς της χώρας που μπορεί να επωφεληθούν από τη χρήση της για να διαχειριστούν τις έκτακτες επικοινωνίες με τους εργαζομένους και άλλους συνεργάτες τους σε σχέση με τον Covid-19.

Πρόκειται για μια τεχνολογία παρόμοιας λογικής με αυτή του 112 της Πολιτικής Προστασίας, ειδικά σχεδιασμένη για τις ανάγκες ιδιωτικών εταιρειών και φορέων. Χρήστες της είναι ήδη μεγάλοι οργανισμοί της χώρας, όπως η Lamda Development, ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, η Fraport Greece, το Αμερικάνικο Κολέγιο Θεσσαλονίκης κ.ά., που την έχουν επιλέξει για να διαχειρίζονται τις έκτακτες επικοινωνίες τους.

Ο Νικόλαος Ζήνας, Γενικός Διευθυντής της εταιρείας, δήλωσε: «Συναισθανόμενοι την ατομική και συλλογική ευθύνη που καλούμαστε να αναλάβουμε αυτές τις δύσκολες στιγμές, αποφασίσαμε να ανοίξουμε την πρόσβαση στην πλατφόρμα σε όσες εταιρείες και φορείς της χώρας το επιθυμούν. Στόχος μας είναι να βοηθήσουμε τις διοικήσεις να επικοινωνούν γρήγορα και αποτελεσματικά με τους ανθρώπους τους για κρίσιμα θέματα που αφορούν την υγεία και ασφάλειά τους».