Programmatic Marketplace, που θα επιτρέπει την αυτοματοποιημένη πώληση διαφήμισης

Οι τρεις εταιρείες αντιπροσωπεύουν περισσότερα από 75 ποιοτικά ψηφιακά μέσα, με μηνιαία κάλυψη που υπερβαίνει τα 4 εκατ. καταναλωτές. Η σχετική ανακοίνωση έγινε κατά τη διάρκεια του ICEEfest από τον Οδυσσέα Ντότσικα, Ιδρυτή και Managing Director του TDG, ο οποίος δήλωσε σχετικά: «Οι ψηφιακοί εκδότες βλέπουν καθημερινά το μερίδιο και το περιθώριο κέρδους τους να μειώνεται ή να μένει σταθερό, προς όφελος διεθνών μεγαθηρίων, σε μία κατά τα άλλα ταχύτατα αναπτυσσόμενη ψηφιακή αγορά. O προγραμματικός τρόπος αγοράς της διαφήμισης, ο οποίος αναμένεται να κυριαρχήσει στο άμεσο μέλλον, παρουσιάζει μία πρόκληση αλλά παράλληλα και μία μεγάλη ευκαιρία.

Οι συμμαχίες μεταξύ εκδοτών για τη δημιουργία Programmatic Marketplaces αποτελούν αποδεδειγμένα πλέον σε διεθνές επίπεδο τον πιο αποτελεσματικό τρόπο για να ενισχύσουν το μερίδιό τους και να επανακτήσουν έλεγχο και στρατηγική αυτονομία». Το «Project Agora», το οποίο θα εγκαινιάσει επισήμως τη λειτουργία του τον Οκτώβριο με τη συμμετοχή και άλλων εκδοτικών ομίλων της χώρας, αποτελεί το σχέδιο της TailWind για το σχηματισμό ενός ανεξάρτητου από πολυεθνικούς κολοσσούς δικτύου Programmatic Marketplaces στις αναπτυσσόμενες αγορές της Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής. Στόχος του είναι να δημιουργήσει ένα περιβάλλον συναλλαγών που θα προσφέρει αξία στους διαφημιζομένους, ενώ παράλληλα θα προασπίζει τα συμφέροντα των εκδοτών, δίχως στρεβλώσεις και μονοπωλιακούς περιορισμούς.