Νέα έρευνα της Infosys για τη μετά-Covid εποχή

Οι δεξιότητες των Chief Marketing Officers σε συνδυασμό με τα insights των Chief Information Officers, μπορούν να δώσουν ώθηση στην κερδοφορία των επιχειρήσεων, αναφέρει νέα έρευνα της Infosys σε ανώτατα στελέχη εταιρειών, ειδικά στις νέες συνθήκες που προκάλεσε η πανδημία του Covid-19. Στην αντίληψη αυτή συγκλίνει 44% μεγάλων εταιρειών, οι οποίες βλέπουν αύξηση της κερδοφορίας τους κατά τουλάχιστον 5%.

Επίσης, ενώ το 51% των συμμετεχόντων από τον κλάδο του ΙΤ θεωρούν ότι ο ρόλος των CMOs θα αντικατασταθεί, ωστόσο αναφέρουν ότι υπάρχει έδαφος, προκειμένου να μεταβεί από την εμπειρία του πελάτη στο human experience. Εξάλλου, οι CMOs βρίσκονται στην κατάλληλη θέση, ώστε να εξασφαλίσουν ότι το human experience βρίσκεται όντως στο επίκεντρο των προτεραιοτήτων των επιχειρήσεων, καθώς η πανδημία άλλαξε την αντιμετώπιση του engagement στα touch points και επιτάχυνε την ανάγκη για relevant και εξατομικευμένες εμπειρίες.

(Πηγή: The Drum)