H Stoiximan δίνει δυναμικό «παρών» στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, αναγνωρίζοντας και επιβραβεύοντας τους ανθρώπους της ομάδας Customer Support, συμμετέχοντας στον θεσμό, ο οποίος διοργανώνεται για τρίτη συνεχή χρονιά από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών από τις 7 έως τις 12 Οκτωβρίου με βασικό σύνθημα «ΓιορτάΖΟΥΜΕ την Εξυπηρέτηση».

Στο πλαίσιο της συμμετοχής της, η Stoiximan προγραμματίζει μια σειρά θεματικών εορταστικών εκδηλώσεων, τόσο για το ανθρώπινο δυναμικό της, όσο και για τα μέλη της πλατφόρμας της. Συγκεκριμένα, από τη Δευτέρα μέχρι και το Σάββατο, θα πραγματοποιηθούν θεματικά masterclasses για τις ομάδες Customer Support, το Department Open Days, απονομή βραβείων, διαγωνισμοί φωτογράφισης, όπως και μια σειρά από καθημερινές εκπλήξεις για τους ανθρώπους που επωμίζονται καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς την εξυπηρέτηση των πελατών της Stoiximan.