Συνεργάτες της οι οποίοι κατάφεραν να μεγαλώσουν τις επιχειρήσεις τους, εντάσσοντάς τες στον κόσμο του ηλεκτρονικού εμπορίου, μέσω του Skroutz Marketplace, παρουσιάζει η Skroutz.

Με την πρωτοβουλία «Ιστορίες πίσω από το κουμπί», διηγείται κάποιες από τις ιστορίες καταστημάτων του Skroutz Marketplace, οι οποίες έκαναν το ψηφιακό «άλμα» κατά τη διάρκεια της πανδημικής κρίσης.

«Ξεδιπλώνοντας τις ιστορίες ανθρώπων, που αγαπούν αυτό που κάνουν, το κοινό έχει την ευκαιρία να παρακολουθήσει την πορεία τους, να αφουγκραστεί τις δυσκολίες και τις ανησυχίες τους και να ανακαλύψει τα πρόσωπα και τις επιχειρήσεις πίσω από τα εκατομμύρια προϊόντα της Skroutz», επισημαίνει σχετικά η εταιρεία. Στόχος της δε, όπως αναφέρει, είναι να ξεκινήσει έναν ανοιχτό διάλογο για τη στήριξη των ελληνικών επιχειρήσεων.