Λανσάρισμα για το Daily Clean

Το concept της επικοινωνίας στηρίχθηκε στην παρουσίαση ενός μοντέλου το οποίο ξεβάφεται μέσα στο νερό, υπογραμμίζοντας έτσι το γεγονός ότι τα νέα μαντηλάκια της Septona αφαιρούν ακόμα και το αδιάβροχο μακιγιάζ και την αδιάβροχη μάσκαρα. Η ταινία γυρίσθηκε με πραγματική υποβρύχια κινηματογράφηση, που ανέλαβε η Mixer Productions. Σημειώνεται ότι η Septona είναι ελληνική εταιρεία ιδιωτικών συμφερόντων, η οποία έχει καθιερωθεί ως ένας από τους βασικότερους εξαγωγείς προϊόντων προσωπικής υγιεινής σε πάνω από 65 χώρες σε όλο τον κόσμο, διαθέτοντας παράλληλα σημαντική θέση και στην ελληνική αγορά.