Η Sue Seel Brand & Content Strategist εξηγεί στο Digital Beauty Forum
Για το μέλλον της «selfie driven generation» και τον τρόπο που έχει επηρεάσει δραματικά το beauty industry και την επικοινωνία του, θα μιλήσει στο Digital Beauty Forum η Sue Seel, Creative Collaborator, Brand & Content Strategist και Λέκτορας στο London College of Fashion.

Όπως αναφέρει, με την ανάπτυξη του digital beauty, των vloggers, bloggers και του selfie purchasing, η βιομηχανία βιώνει μία απόλυτη αλλαγή από την κυριαρχία των μεγάλων παικτών και εισέρχεται σε μία νέα εποχή που τα niche brands αναπτύσσονται χάρη στα comments στο internet. Επίσης, ποτέ πριν δεν ήταν τόσο εύκολο για τους καταναλωτές να αγοράζουν καλλυντικά. «Οπλισμένοι» με νέα ψηφιακά εργαλεία, μπορούν να διερευνήσουν και να συγκρίνουν ανταγωνιστικά προϊόντα γρήγορα και απ’ όπου επιθυμούν, αυξάνοντας την πιθανότητα να μετακινηθούν από brand σε brand και να αλλάξουν απόφαση όταν φτάνουν στην αγορά.

Σε αυτό το πλαίσιο, η εμπιστοσύνη, η εμπειρία και η αυτο-έκφραση είναι οι βασικοί παράγοντες που επηρεάζουν τις προτεραιότητες και τις προσδοκίες των καταναλωτών. Η Sue Seel θα μιλήσει για το μέλλον της «selfie driven generation» και θα διερευνήσει το κατά πόσο η ομορφιά μπορεί να προσφέρει συναισθηματικές εμπειρίες σε έναν κόσμο που τροφοδοτείται από το digital. Τέλος, θα ασχοληθεί με τους μελλοντικούς leaders της αγοράς beauty και το κατά πόσο θα είναι online ή offline. Το Digital Beauty Forum πραγματοποιείται από το Marketing Week και το Fashion Daily την Τετάρτη 31 Μαΐου, στο Maroussi Plaza. Περισσότερες πληροφορίες είναι διαθέσιμες στο επίσημο site του συνεδρίου, www.digitalbeautyforum.gr.