Η Sarkk προχώρησε στην ανανέωση του εταιρικού της website (sarkk.org) την οποία ανέθεσε στην Day6 Advertising. Η Sarkk, η οποία εκπροσωπεί τα fashion brands Τommy Hilfiger και Calvin Klein, παρουσίασε ένα διαδραστικό, mobile responsive website, με κυρίαρχα χρώματα το κόκκινο και το μπλε.
Με τον επανασχεδιασμό του εταιρικού site αποτυπώνεται η παρουσία της Sarkk στην Ελλάδα, την Κύπρο, τη Ρουμανία, τη Βουλγαρία, την Αλβανία, τη Βόρεια Μακεδονία και τη Μολδαβία. Το νέο site αναδεικνύει την omnichannel στρατηγική της εταιρείας, ενισχύοντας το προφίλ και υποστηρίζοντας τις δραστηριότητές της και το δίκτυο καταστημάτων της.
Δίνεται η δυνατότητα περιήγησης στην ελληνική, αγγλική, ρουμάνικη και βουλγαρική γλώσσα, ενώ ο επισκέπτης μπορεί να ενημερωθεί για την ιστορία, την αποστολή και το όραμα της επιχείρησης. Επιπλέον, το website αποτελεί ένα εργαλείο διασύνδεσης με τα e-shops της εταιρείας.