Εφαρμόζει σχέδιο τριών αξόνων με αφορμή τα 50 της χρόνια

Τις «πύλες» του ad industry σε έγχρωμους, Ασιάτες, μειονοτικές εθνότητες και άτομα χαμηλής κοινωνικής κινητικότητας ανοίγει η Saatchi & Saatchi στο Ηνωμένο Βασίλειο, με μία πρωτοβουλία που συμπίπτει με την επέτειο των 50 ετών της και υποστηρίζεται από το Advertising Association. Το πρόγραμμα διαθέτει τρεις άξονες, εκ των οποίων ο πρώτος, με τίτλο Saatchi Ignite, περιλαμβάνει μαθήματα επαγγελματικού προσανατολισμού σε μαθητές ηλικίας 7-13 ετών, digital και με φυσική παρουσία, mentorship και εκπαιδευτικό υλικό, στο οποίο θα έχουν πρόσβαση παιδιά από διάφορα σχολεία της χώρας.

Ο δεύτερος άξονας, με όνομα Saatchi Open, αφορά την πρόσληψη σε entry-level θέσεις έξι ατόμων ετησίως, στα οποία θα προσφέρεται mentoring, υποστήριξη business planning και briefs από πελάτες της εταιρείας, όπως BT, Direct Line, EE και Visa. Όσο για το Saatchi Home, τον τρίτο πυλώνα, θα προσφέρει, σε συνεργασία με το London Hostels Association, προσιτή οικονομικά στέγαση στο Λονδίνο σε interns, υποψηφίους του Saatchi Open και στο junior προσωπικό. (Πηγή: Campaign)