Στο πλαίσιο της αποστολής της να δημιουργήσει την πρώτη πραγματικά παγκόσμια τράπεζα, η Revolut προχωρά στην αύξηση των επενδύσεών της κατά 50% σε σχέση με το 2023, όσον αφορά στο στρατηγικό marketing και τις δραστηριότητες πωλήσεων που θα αναπτυχθούν φέτος στην Ευρώπη.

Στόχος της εταιρείας είναι να φτάσει τους 50 εκατ. πελάτες παγκοσμίως μέχρι το τέλος του 2024, πετυχαίνοντας 40% αύξηση σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Στην Ελλάδα, η Revolut λειτουργεί ως ψηφιακή τράπεζα με πάνω από 1 εκατ. πελάτες. Η εταιρεία επιδιώκει να φτάσει τους 1,5 εκατ. πελάτες μέχρι τις αρχές του 2025 και στο πλαίσιο αυτού του στόχου, οι επενδύσεις που έχει προγραμματίσει για το 2024 έχουν αυξηθεί κατά 60% σε σχέση με το 2023.

Ο Ignacio Zunzunegui, Επικεφαλής Ανάπτυξης της Revolut για τη Νότια Ευρώπη, δήλωσε, μεταξύ άλλων: «Eγκαινιάζουμε τη μεγαλύτερη τηλεοπτική καμπάνια που έχουμε πραγματοποιήσει ποτέ. Ονομάζεται “Τράπεζα του Μέλλοντος” και θα προβληθεί στην Ελλάδα και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες μέσα στο 2024». Η καμπάνια συνδυάζει TV, ψηφιακά μέσα και υπαίθρια διαφήμιση.