Της Όπτιμα

Η επικοινωνία στηρίζεται στη “ανάδειξη της αλήθειας”, για τις κρέμες γάλακτος, σύμφωνα με την οποία για να ονομάζεται ένα προϊόν κρέμα γάλακτος δεν μπορεί να έχει κάτω από 10% λιπαρά. Στην ταινία, μία προωθήτρια σε super market προσπαθεί να πείσει την καταναλώτρια για ένα προϊόν με πολύ χαμηλά λιπαρά, στο τέλος όμως η καταναλώτρια είναι που ενημερώνει την προωθήτρια για την αλήθεια γύρω από τις κρέμες γάλακτος. Η κρέμα γάλακτος Dirollo τοποθετείται ως η μόνη με 10% λιπαρά, η οποία διαθέτει όλα τα χαρακτηριστικά μιας πραγματικής κρέμας γάλακτος. Τέλος, επικοινωνείται και η προσφορά γνωριμίας για το προϊόν.