Στην εξαγορά της αυστραλιανής retailer media πλατφόρμας Citrus Ad προχωρά η Publicis, κίνηση η οποία θα προσφέρει στον όμιλο πρωταγωνιστικό ρόλο στον διεθνή retailer advertising χώρο, ο οποίος σημείωσε ανάπτυξη την περασμένη χρονιά λόγω της έκρηξης του e-commerce. «Η συμφωνία δίνει στην εταιρεία ένα σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σε ένα κανάλι, το οποίο, έως το 2025, θα υπερβαίνει το παραδοσιακό TV spend», σημείωσε σχετικά ο Arthur Sadoun, Chairman και CEO της Publicis.

H Citrus Ad αποτελεί μια software-as-a-service platform, η οποία επιτρέπει στα brands να αγοράζουν, κατά περιόδους, media εντός retailer websites, βασιζόμενα σε first-party data πολλαπλών retailers. Λειτουργεί δε με 70 retailers σε 22 χώρες, εξυπηρετώντας τουλάχιστον 4.000 brands. Παράλληλα με τους 10 κορυφαίους retailers με τους οποίους συνεργάζεται στην Αυστραλία, η Citrus Ad έχει αναπτύξει ένα ευρύ δίκτυο συνεργατών και διεθνώς, με το 50% του όγκου της στις ΗΠΑ και retailers, όπως Tesco, Macy’s, Lowe’s, Petco, Kohl’s, κ.ά. Συνδυάζοντας την πρόσβαση της Citrus Ad σε retail data με τη βάση δεδομένων retail media της Epsilon και τη βάση δεδομένων καταναλωτών Core ID, η Publicis δηλώνει ότι θα δημιουργήσει «την πρώτη global retail media προσφορά στο industry, βασισμένη σε πραγματικές ταυτότητες».

(Πηγή: AdAge)