Ανοίγει και πάλι ο δρόμος των εξαγορών από τα μεγάλα groups

«Σημαντικό πεδίο ανάπτυξης» θεωρεί το B2B marketing το Publicis Groupe και εντάσσει στο roster του το Β2Β marketing agency Octopus Group, με έδρα το Λονδίνο. Το νεοαποκτηθέν asset ιδρύθηκε το 2001 και απασχολεί περίπου 60 άτομα. Πρόκειται για τη σημαντικότερη επενδυτική κίνηση του ομίλου επί βρετανικού εδάφους και σηματοδοτεί την επιστροφή των μεγάλων agency groups στον «χορό» των εξαγορών, με ορίζοντα την οικονομική ανάκαμψη μετά την πανδημία.

Το πελατολόγιο του Octopus Group περιλαμβάνει εταιρείες στις αγορές τεχνολογίας, οικονομίας και επαγγελματικών υπηρεσιών, μεταξύ των οποίων οι Siemens, Adobe και Logitech, ενώ διαθέτει μια σειρά «tech-first» δυνατοτήτων, όπως creative, content, digital experience και public relations. Το Octopus Group κατετάγη πρώτο στη λίστα του PR Week με τα μεγαλύτερα agencies με βάση τα B2B έσοδα στη Μ. Βρετανία πέρυσι, με εκτιμώμενα έσοδα 6,2 εκατ. λίρες. Παρά την πανδημία, το agency συνέχισε την αναπτυξιακή του πορεία, καταγράφοντας 30% αύξηση στο μέσο μέγεθος project, σύμφωνα με τον Jon Lonsdale, Chief Executive και συνιδρυτή του.

(Πηγή: Campaign)