Με στόχο να ενδυναμώσει τα creative agencies του γκρουπ

Το Publicis Groupe αποκτά το βρετανικό, PR agency, Taylor Herring, με στόχο να ενδυναμώσει τα creative agencies που διαθέτει. Το agency Taylor Herring συνεργάζεται ήδη με εταιρείες όπως οι Samsung, Subway, Iceland, easyJet και Kellogg’s. Το agency θα ενσωματωθεί στο UK Influence Practice, υπό την ηγεσία του Chris McCafferty, μαζί με το MSL, το  full service PR consultancy του Publicis Groupe και την εταιρεία sustainability και ESG specialists, Salterbaxter. Η εξαγορά της Taylor Herring συμπεριλαμβάνει και τις in-house δυνατότητες παραγωγής, μέσω του St. Mark’s Studios. Μέσα στο Publicis Groupe, η Taylor Herring θα συνεργαστεί στενά με τα creative agencies, Saatchi & Saatchi, Leo Burnett, Digitas και BBH και με τα media agencies, Zenith και Starcom. H Annette King, Chief Executive του Publicis Groupe UK, δηλώνει: «Οι πελάτες αναζητούν τη δημιουργικότητα, η οποία μπορεί να λάμψει οπουδήποτε, είτε μέσω του advertising, είτε μέσω  των εμπειριών μας, ή σε νέα η υπάρχοντα media». Ο James Herring, Chief Executive και συνιδρυτής της Taylor Herring, αναφέρει χαρακτηριστικά: «Όσο διανύουμε την τρίτη δεκαετία μας, θέλουμε να πάμε το agency στο επόμενο επίπεδο. Οι πιο προοδευτικοί πελάτες, δεν αναζητούν PR και διαφημιστικές ιδέες, αλλά γενναία δημιουργικότητα, η οποία αποφέρει αποτελέσματα».

(Πηγή: TheDrum)