H νέα καμπάνια των McDonald’s, «Ούτε Μέρα Δίχως McMenu», που δημιουργήθηκε από τη Leo Burnett, creative agency του Publicis Groupe Greece, έχει στόχο να προωθήσει «Κάθε μέρα ένα λαχταριστό McMenu» μόνο με 4,95 ευρώ, αποκλειστικά στα McDonald’s.

Η δημιουργική προσέγγιση του τηλεοπτικού σποτ της καμπάνιας δεν επικεντρώνεται μόνο στην τιμή, μιας και το storytelling της ταινίας έρχεται να αναδείξει μέρες και στιγμές στην καθημερινή ζωή των ανθρώπων. Χαρούμενες μέρες, που πετυχαίνουν αυτά που θέλουν, μέρες που τα χόμπι τους δεν τους δίνουν αυτό που ακριβώς ζητούν και μέρες όπου η δουλειά γίνεται… απρόβλεπτη.

Παρόλες τις δυσκολίες της καθημερινότητας ή και τα συνεχώς εναλλασσόμενα συναισθήματα που βιώνουν, μπορούν να βρουν μια «επιβράβευση», μια απολαυστική στιγμή για ένα λαχταριστό McMenu από τα McDonald’s. Η ταινία δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την TopCut Modiano, ενώ η καμπάνια περιλαμβάνει, επίσης, ραδιοφωνικό σποτ και αναφορές, υπαίθρια διαφήμιση (ΟΟΗ), digital, και υλικά επικοινωνίας εντός των εστιατορίων.