Δράσεις για εργαζομένους και επισκέπτες στα καταστήματα

Η Praktiker Hellas συμμετείχε, για έβδομη χρονιά, στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, υπό την αιγίδα του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), στις 5-10 Οκτωβρίου. Η εταιρεία παρείχε στο κοινό ειδικές προσφορές και κλήρωση δώρων, μέσω του «my Praktiker», ενώ «έτρεξε» και πανελλαδικός διαγωνισμός με τίτλο Great Service Store. Επίσης, διοργάνωσε workshops, οι συμμετέχοντες των οποίων πήραν ως δώρο τις κατασκευές τους, ενώ στο τελευταίο οι μολυβοθήκες που κατασκευάστηκαν θα δοθούν στις δομές του «Χαμόγελου του Παιδιού». Για τους ανθρώπους της, η εταιρεία πρόσφερε πρωινό, webinars, διεξήγαγε και εσωτερικό διαγωνισμό που ανέδειξε 19 «superheroes», έναν σε κάθε εγκατάσταση, και δημιούργησε με τους εργαζομένους μια αφίσα-ψηφιδωτό με φωτογραφίες τους.