Στον αέρα, αύριο η νέα καμπάνια «Lead with love»

Η Procter & Gamble λανσάρει τη νέα της corporate brand καμπάνια, με την οποία δεσμεύεται ότι θα πραγματοποιήσει, μέσα στην επόμενη χρονιά, 2.021 πράξεις αγάπης. Η καμπάνια, με τίτλο «Lead with love», ξεκινά με την ταινία «Emotions», διάρκειας 60΄΄, η οποία παρουσιάζει εικόνες από μωρά και νήπια, τα οποία βιώνουν τα οκτώ συναισθήματα με τα οποία, όπως αναφέρει η εταιρεία, γεννιέται ο άνθρωπος, με ισχυρότερο όλων την αγάπη. Η ταινία θα προβληθεί δε αύριο, 19 Δεκεμβρίου, στο pre-show του Global Citizen Prize, «το οποίο επιβραβεύει τους ηγέτες που δρουν για τη δημιουργία του κόσμου, όπως τον θέλουμε, και για την ενίσχυση των πιο αδύναμων ανθρώπων».

Η καμπάνια, η οποία περιλαμβάνει μια σειρά από δράσεις της P&G σχετικές με κοινωνικά, πολιτιστικά και περιβαλλοντικά ζητήματα, θα ξεκινήσει με δωρεά προϊόντων υγιεινής και καθαρισμού, ειδών ατομικής προστασίας και οικονομική ενίσχυση αξίας δεκάδων εκατομμυρίων δολαρίων σε ανθρώπους που επλήγησαν από την πανδημία. Επιπλέον, η εταιρεία θα συνεχίσει προγράμματα των top brands της, όπως των Pampers για πρόωρα μωράκια και το πρόγραμμα Puberty & Confidence Education της Always.

(Πηγή: Campaign)