Στο πλαίσιο της τάσης για «μικρότερη αλλά ποιοτικότερη» κατανάλωση

Παρά την ανησυχία για τον αντίκτυπο που θα μπορούσε να έχει ένα Brexit χωρίς συμφωνία στο επίπεδο της καταναλωτικής δαπάνης, η Pernod Ricard εντείνει την επένδυσή της στα super premium brands της.

Η απόφαση αυτή εδράζεται στην πεποίθηση ότι οι καταναλωτές θα εξακολουθήσουν να δαπανούν υψηλά ποσά για ακριβότερα ποτά, στο πλαίσιο της τάσης για «μικρότερη αλλά ποιοτικότερη» κατανάλωση». Σε εκδήλωση για την παρουσίαση των ετήσιων αποτελεσμάτων της εταιρείας,
ο David Haworth, Managing Director της Pernod Ricard UK, εξήγησε σχετικά: «Η προσωπική μου άποψη είναι, παρά την όποια οικονομική αβεβαιότητα, ο σχεδιασμός να επικεντρώνεται σε έναν super premium-plus καταναλωτή, ο οποίος θα συνεχίσει να πληρώνει, επειδή η τάση για μικρότερη αλλά ποιοτικότερη κατανάλωση θα συνεχιστεί».

Την προηγούμενη εβδομάδα, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι θα επενδύσει 5 εκατ. λίρες στο marketing ενόψει της χριστουγεννιάτικης περιόδου, σχεδόν 70% περισσότερο από τη δαπάνη της περσινής εορταστικής περιόδου. Ο προϋπολογισμός εστιάζει κυρίως σε premium brands, όπως τα Campo Viejo, Chivas Regal, Jameson, Kahlua και Plymouth Gin, με 360 ενέργειες.
(Πηγή: Marketingweek.com)