To αποκλειστικό e-commerce site, House of PepsiCo, λανσάρει η εταιρεία αναψυκτικών, με στόχο να ενδυναμώσει το κομμάτι της δραστηριότητάς της που περιλαμβάνει συνεργασίες με δημιουργούς, αλλά και προκειμένου να καθιερώσει το brand ως ορόσημο του κόσμου του στυλ και της μόδας.

Η σελίδα φιλοξενεί συλλογές ρούχων και αξεσουάρ που δημιουργήθηκαν από συνέργειες της PepsiCo με μάρκες όπως τα Forever 21 και DSquared2, καθώς και πιο exclusive labels, όπως η σειρά αξεσουάρ με την υπογραφή της Mandarina Duck. Τα brands που χρησιμοποιούνται περιλαμβάνουν τα Mountain Dew, Cheetos και Pepsi. Το site φιλοξενεί επίσης παλαιότερες συλλογές και «κλασικά» κομμάτια που δημιουργούνται in-house και πωλούνται σε retailers.

Ωστόσο, δεν πρόκειται για D2C site, καθώς κάθε κομμάτι οδηγεί σε σελίδα κάποιου partner, όπου ο καταναλωτής μπορεί να προβεί σε αγορά, μεταξύ αυτών τα Amazon, Urban Outfitters and Pull & Bear. «Φέρνουμε κοντά τα κομμάτια που έχουν δημιουργηθεί με licensing, προκειμένου να ενδυναμώσουμε τα narratives της μάρκας γύρω από τις καμπάνιες μας και τα μεγαλύτερα events της χρονιάς», σχολίασε ο Matthieu Aquino, Design Vice-President of Global Beverage Design and Brand Experience της PepsiCo και πρόσθεσε: «Με αυτό το διαδικτυακό portal προσφέρουμε προστιθέμενη αξία στους συνεργάτες μας, οδηγώντας traffic στις εμπορικές τους ιστοσελίδες».
(Πηγή: TheDrum)